Tanda-tanda wanita yang masih dara dengan melihat pipi mereka

18 August 2008

Wanita yang tidak suci lagi wajahnya tidak berseri-seri, pipi gadis yang masih suci senantiasa mengghairahkan dan merah segar. kalau pipi gadis yang pernah dicium warna kemerah-merahan akan hilang. kalau pipi itu merah kerana dicium ayah atau mahramnya maka tidak membahayakan terhadap kesucian gadis tersebut.

cuba perhatikan betul-betul pipi gadis yang tidak suci lagi terdapat garis melintang yang tidak begitu jelas atau nampak. walaubagaimanapun pipi gadis yang pernah kena cium masih tetap cantik, akan tetapi kalau sudah biasa dicium atau disentuh lelaki, lesung pipinya kurang dalam dan terdapat satu garis disebelah lekuk lesung pipinya.

Perhatikan pipinya…
gadis yang masih suci, bila berbicara disekitar pipi kanannya maupun kiri cepat berpeluh, dan peluh ini akan keluar walaupun ditempat yang sejuk. peluh yang dimaksud mungkin tidak nampak kecuali dilap dengan tisu. cuba perhatikan bahagian tepi telinga seorang gadis. di bahagian itu terdapat anak rambut yang halus dan lembut.

apabila gadis itu tidak suci lagi, anak rambut itu tidak akan gugur, tetapi masih tetap ada, namun menjadi keras bahkan kasar. apabila ditiup angin anak rambut itu nampak begitu kasarnya dan disisi pipi kelihatan agak gelap walaupun gadis itu berkulit hitam manis.

wallahu’alam.

Comments
0 Comments

No comments :

Post a Comment