Akhirnya Celcom Broadband activated

22 August 2008

akhirnya harini 21 Ogos 2008 aku check dalam pukul 7lebih kalau tak silap baru lah activate aku punya broadband nie. jenuh menunggu..

aku beli menatang ni hari selasa lagi masa tu dah petang lepas puas aku g survey di sekitar kota bharu. semua nya sama harga modem ni RM499 + registration RM68. bila dah abes survey aku pegi lah kedai tu ckp nak beli. tapi malangnya kedai kat lorong depan Mydin tu aku lupa dah nama kedai tu tapi rasanya Celcom centre kat KB kot sebab kat sana tempat orang bayar bil Celcom, dah habes. adeh ade jugak macam tu, da la kat luar tulis besar² Celcom Broadband RM499 ble tanya dah abes.

Hampa harapan aku. tapi aku tak putus asa macam tu je. kan da banyak kedai aku g survey.. next target g tesco KB. nasib baek ade hehehe. yang best nya time tu ade promosi. so aku tak balik dengan tangan kosong aritu siap buat balik hamper lagi. abg kdai tu ckap mlm besok (hari rabu malam) dia akan activate. penat aku tunggu.. sampai pagi tadi aku dah call Celcom Careline (1-300-111-000) tanya. upanya bukan salah Celcom, salah dealer diorang yang lambat registerkan aku. siap aku kena balik ngan PR tu napa aku tak amik no dealer. ntah ar aku pun bengap jugak napa tak mintak no dealer tu hahaha.

nasib baik la maghrib tadi aku check dah activate. kalau tak besok pagi² lagi aku g serang dealer tempat aku beli tu. cukup 48 hour sama mcm PR Celcom tu ckp biasanya activate 48hours. Kalajuan.... hmm ape yang boleh aku cakap memang laju. tapi test kelajuan dia aku tak abes buat lagi tengah buat la ni. aku nak tengok ape kelajuan maximun dia. setakat ni memang betul aku dapat 384.0Kbps.
Comments
0 Comments

No comments :

Post a Comment