Rahsia Gigitan Bibir Wanita

21 October 2007

Menggigit bibir, membasahinya atau sedikit gerakan sering kali dilakukan oleh kaum Hawa. bagi lelaki yang tidak memahami maksud disebalik perbuatan itu akan menganggap perbuatan itu satu cara biasa dilakukan oleh wanita untuk membasahi bibirnya. tetapi sekiranya anda tahu, pasti anda akan cepat² mendapatkan pasangan anda di saat itu juga.

Sebenarnya sikap wanita yg suka menggigit bibir, membasahinya serta sedikit gerakkan bibir di hadapan lelaki mengundang byk makna. ini termasuklah dia mengajak anda melakukan hubungan seksual di saat itu juga.

jika anda sedang berbicara dengannya, tiba² dia seakan² malu, menggigit bibirnya, mengulum dan membasahi bibirnya, sebenarnya isteri anda seorng penggoda yg berani. ini kerana, dia sedikit pun tidak berasa malu untuk menggoda dan menarik perhatian anda. malah mereka juga tidak ragu² sebaliknya mahir menunjukkan ekspresi muka utk menarik bicara pasangannya.

selain mengajak pasangan anda melakukan hubungan intim melalui basahan bibir, sebenarnya ia juga salah satu utk dia meminta maaf/meminta pertolongan dari anda dgn harapan anda benar² menolongnya tanpa mengatakan tidak.

bagi wanita, dia mahu menarik simpati pasangannya apatah lagi jika dia telah melakukan perbuatan yg benar² menyakiti hati anda pasangan hidupnya.

namun perlu anda perhatikan, jika gigitan bibir itu disertai dgn ekspresi wajah yg agak ghairah, ertinya si dia ingin membangkitkan ghairah anda. pelbagai gaya di wajahnya juga mampu membuat anda tersenyum. oleh sebab itu, wanita yg sering berkelakuan begini tdk akan rasa takut atau ragu² menyatakan kekagumannya pada anda. jadi, kalau isteri anda membasahi bibirnya, mengulum, senyuman seakan menggoda, pastikan anda bersiap sedia untuk acara pemanasan badan dan kemudiannya iringi dia ke kamar tidur dengan menikmati malam yg indah.
Comments
0 Comments

No comments :

Post a Comment