Yang Ni Lagi Sedap..

02 October 2006

Pada satu hari, seorang paderi berjumpa dengan seorang lelaki syiah Alim dari Iran di dalam kapalterbang. Mereka duduk bersama-sama. Setelah kapalterbang mula bertolak, mereka mula berdebat tentang hal agama. Setelah lama berdebat dan merekapun kelaparan, lalu seorang pramugari datang untuk memberi makanan.

Paderi itu meminta "Can I have pork?". Pramugari itu segera mengambil sepinggan nasi campur daging babi.. Kemudian lelaki Alim tu pula meminta nasi ayam. Pramugari itu memberikannya sepinggan nasi berlaukkan ayam.

Setelah mereka habis menjamu selera, paderi itu berkata "Haha, rugi awak tak dapat makan daging babi. Memang sedap sehingga menjilat jari". Lelaki Alim itu hanya berdiam diri. Setelah itu, mereka terus sambung berdebat.

Setelah mereka sampai di lapangan terbang, lelaki itu bersalaman dengan paderi itu dan berkata, "Kirimkan salam saya kepada isteri awak". Paderi itu pun berkata,"Saya tidak ada isteri kerana paderi tidak boleh berkahwin"

Lalu lelaki lelaki Alimitu berkata "Takder isteri? Haha, betapa ruginyer tuan Paderi. Perempuan lagi sedap…..dari daging babi."
Comments
0 Comments

No comments :

Post a Comment