Wanita yang Jimat Cermat Lebih Disukai Lelaki

01 January 2011

Ternyata, lelaki mempunyai penilaian tersendiri soal wanita seksi. Wanita tersebut rupanya begitu cermat menggunakan duit daripada yang mengenakan pakaian ketat.

Hasil tersebut berdasarkan sebuah survei yang dilakukan perusahaan kewangan terbesar INGDirect USA. Hasilnya sebanyak 61 peratus lelaki menganggap wanita yang cermat atau sederhana ketika keluar dating itu smart dan seksi.

Wanita, sebaliknya menemui lelaki yang cermat terutama ketika keluar dating, tidak menarik –dengan 44 persen yang menganggap lelaki cermat itu smart dan seksi.


"Kami kini tahu, meminta pendapat wanita dan lelaki itu sama sekali bukan idea yang baik" ungkap Arkadi Kuhlmann, pengasas INGDirect USA.

"Tapi, kali ini kami setuju, cermat itu smart" tambah Arkadi.

Penemuan tersebut untuk mereka yang masih dalam proses bercinta dan sedang mencari pasangan hidup. Pasangan yang mampu mengatasi kewangan dalam hubungan adalah pasangan yang matang, tambah Arkadi lagi.

"Terbuka mengenai kebiasaan kewangan Anda dan mengurangi hutang akan mencegah konflik mengenai duit dan membantu Anda berdua membangunkan hubungan jangka panjang dan saling percaya" Arkadi mengakhiri perbualan.

(Foto: Google)
Comments
0 Comments

No comments :

Post a Comment